Kakšne barve je elektron?

Elektronu barve ne moremo pripisati! Zakaj? Elektron lahko kot osnovni delec nosi določena kvantna števila (gibalna količina, spin…) med katerimi ni kvantnega števila barve (tako kvantno število v resnici obstaja, z njim se ukvarja kvantna kromodinamika, le da je kromodinamska barva elektrona nič, poleg tega pa kromodinamska barva ni v nikakršni zvezi z barvo v običajnem pomenu besede). Barva se v vsakdanjem govoru nanaša na barvo svetlobe, to je na frekvenco svetlobe, ki jo sprejema naše oko. Barvo v tem smislu bi lahko elektronu pripisali le v primeru, če bi seval svetlobo s konstantno frekvenco. Vendar pa temu ni tako. Izoliran elektron namreč ne more spremeniti energije in izsevati fotona. To je mogoče le tedaj, ko je v interakciji z drugimi delci (jedrom atoma na primer). Zato bo torej seval svetlobo le sestavljen kvantnomehanski sistem ob spremembi energijskega stanja, nikakor pa ne en sam elektron. Tako na primer atomi sevajo karakteristične valovne črte, a to niso barve elektronov v atomu! To je le karakteristična svetloba (z določeno frekvenco oziroma barvo), ki jo lahko seva sistem.