ARRS je objavila rezultate prvega kroga razpisov za sofinanciranje raziskovalnih projektov. Neposredno so sprejeti najbolje ocenjeni projekti v posameznih raziskovalnih vedah, medtem ko gre priblizno polovica (tako na oko) v drugi krog ocenjevanja (imena teh so se skrita ocem javnosti – ne vem, ce bom to kdaj razumel…). Najbolje ocenjene projekte so prijavili: Franc Forstnerič (matematika), Janez Dolinšek (fizika), Maja Ravnikar (biologija), Jana Kolar (kemija), Radmila Milačič (varstvo okolja), Danilo Suvorov (materiali), Damijan Miklavčič (sistemi in kibernetika), Janez Holc (elektronske komponente in tehnologije), Janez Kopač (proizvodne tehnologije in sistemi), Saša Svetina (nevrobiologija), Gregor Serša (onkologija), Borut Peterlin (reprodukcija človeka), Hojka Kraigher (gozdarstvo, lesarstvo in papirništvo), Vladimir Meglič (rastlinska produkcija in predelava), Roman Jerala (biotehnologija), Štefan Bojnec (ekonomija), Slavko Dolinšek (upravne in organizacijske vede), Darko Darovec (zgodovinopisje), Metoda Kokole (muzikologija), Anica Lavrič (umetnostna zgodovina), Miran Mozetič (interdisciplinarne raziskave), Marko Mikuž (interdisciplinarne raziskave). Cestitke “zmagovalcem”!

Jure, a si potem uspel v 2. krogu? V rezultatih:

vidim tvoje ime in sklepam, da si to ti (zaradi navedene ustanove – FMF); razen če morda nekdanji minister za znanost (tvoj soimenjak) nima po novem opravka s FMF.

shrink