Društvo mladih raziskovalcev Slovenije je prejšnji četrtek razglasilo Mentorja leta 2011. Janku Kosu (Fakulteta za farmacijo, UL; Mentor leta 2009) in Domnu Leštanu (Biotehniška fakulteta, UL; 2010) se je letos pridružil Igor Muševič, redni profesor na Fakulteti za matematiko in fiziko na UL.

Zahtevnost, a tudi raziskovalna svoboda odlikujeta mentorski slog dr. Igorja Muševiča, mentorja leta 2011 po izboru Društva mladih raziskovalcev Slovenije. V kratkem govoru po prejetju priznanja je navedel tri osnovna načela, ki se jih drži v svojem odnosu z mlajšimi kolegi: »Mlademu raziskovalcu dopuščam raziskovalno svobodo. Začetki raziskav so običajno zelo nejasni, prav tako ni jasen končni rezultat. Zato je zelo pomembna mentorjeva podpora, da mladi raziskovalec vztraja in zaupa svojemu notranjemu instinktu, ki mu pravi, kam naj gre, kaj naj išče. Drugo načelo se nanaša na strah pred uspehom. V Sloveniji smo preveč obremenjeni z majhnostjo. Imamo dobre šole, pamet pa je enakomerno porazdeljena po svetu, zato se lahko vedno kosamo z najboljšimi. Tretje načelo je, da ni neumnih vprašanj. Treba je preizkusiti tudi najbolj nore ideje.«

Sporočilo za medije je tukaj.