Virtualni laboratorij: igre, animacije, video…

Astronomske animacije:

• Plimovanje: gladina morja ob različnih urah dneva.
  • Poti Sonca po nebu ob najdaljših in najkrajših dolžinah dneva ter ob enakonočjih.
  • Potovanje Sonca po navidezni nebesni krogli.
  • Različne velikosti in obsijanosti Venere, gledano z Zemlje, glede na položaj Venere na njeni orbiti okoli Sonca ter glede na oddaljenost od Zemlje.
  • Uklon žarka zaradi gravitacije Sonca (oz. zvezde).
  • Kateri del neba se vidi ponoči je odvisno od položaja Zemlje na njeni krožnici okoli Sonca.
  • Kroženje severnega pola zaradi precesije Zemlje. V približno 26000 letih opiše severni pol cel krog.
  • Pot kometa po tirnici okoli Sonca. Kot boste videli je velikost repov odvisna od oddaljenosti kometa od Sonca.
  • Navidezno gibanje planetov po navidezni nebesni krogli na primeru Marsa.
  • Svetlobni spekter zvezde, absorbcijske črte oz. manjkajoče barve valovnih dolžin na spektru pomenijo, da ionosfera Sonca ali zvezde absorbira svetlobo teh valovnih dolžin.
  • Zvezdna karta, ki ponazarja kateri del neba je viden ob določenem letnem času.
  • Nastanek kraterja na planetu ali luni.

Galerije slik:

Trenutno nedelujoče:

• Balistični simulator, pri katerem lahko spreminjaš štiri parametre: naklon cevi, začetno hitrost krogle, gravitacijsko konstanto in hitrost vetra.
  • Prispevki za oddajo Zenit: Ionski pogon, Gravitacijske leče, Fizika potapljanja, Gledanje v telo, Strela, Piškot, Katera ura je najbolj točna?, Mavrica, Jedrska elektrarna, Fizika nogometa
  • Interaktivna demonstracija delovanja jedrskega reaktorja. Pozor! Nepravilno reagiranje ob napaki povzroči nesrečo!
  • Interaktivna gravitacija Simulator gibanja teles v gravitacijskem polju, ki izvaja simulacije v realnem času.
  • Igrica: Maxwellov demon! Balistični simulator, pri katerem lahko spreminjaš štiri parametre: naklon cevi, začetno hitrost krogle, gravitacijsko konstanto in hitrost vetra.